Koprski župan Boris Popovič ne vidi razloga, da bi morali k sofinanciranju drugega tira povabiti Madžare. Nič spornega ne vidi v tem, da bi koncesijo za upravljanje pristanišča poleg Luke dobil še kdo drug. Podpira prizadevanja največjega delničarja, da zamenja upravo, ki jo vodi Drago Matić.
Luka in občina ste se letos pogovarjali o ustanovitvi sklada, s katerim bi lahko omilili negativne vplive pristaniške dejavnosti v mestu, a do uresničitve ni prišlo. Župan Popovič za to krivi Matića: "Upam, da bo naslednja uprava imela razumevanje tudi za nas, za lokalno skupnost, da se bomo lahko pogovarjali kot ekvivalenten partner; da bomo našli rešitve, ne za to, da bi blokirali Luko ali da ne bi dovolili razvoja, ampak ravno obratno: da bomo dovolili razvoj, ampak da bo tudi Luka nam, prebivalkam in prebivalcem, dovolila naš razvoj."
Občina dobiva zaradi pristaniške dejavnosti del koncesijske dajatve. Odvisna je od prometa. "Zato je tudi naš interes, da je čim več prometa, ampak ne na tak način," pojasnjuje župan.
Kot nepotreben ocenjuje finančni vložek Madžarov za drugi tir, nič pa ga ne bi motilo, če bi k upravljanju pristanišča spustili še koga: "To je edino pristanišče na svetu, kjer vse, kar je, dela samo Luka Koper d. d. Zakaj ne bi povabili še koga drugega?"
Uprava Luke Koper je danes zavrnila nekatere očitke iz revizije poslovanja z izvajalci pristaniških storitev. Poudarja, da poročilo ni ugotovilo nobene nezakonitosti v poslovanju in da ugotavlja, da ima družba izdelan in preverljiv sistem naročanja pristaniških storitev ter vzpostavljen nadzor. Uprava še trdi, da poročilo ni objektivno niti nepristransko.
Prispevek Tjaše Škamperle: