Izkušnje Pošte Slovenije s pogodbenimi poštami so dobre. Direktor poslovne enote Koper Damjan Lah pravi, da so z njimi zadovoljni tudi uporabniki poštnih storitev:

»Agencija za komunikacijske storitve letno preverja zadovoljstvo uporabnikov naših storitev s pogodbenimi poštami. Zadnji rezultati so pokazali, da je zadovoljstvo uporabnikov nekje pri 86 odstotkih.«

Tretji člen v verigi so pogodbeni partnerji. Običajno so to pravne osebe ali samostojni podjetniki, poštne storitve pa jim predstavljajo dopolnilno dejavnost.

»Pogodbeniki dobijo pavšalno nadomestilo mesečno, v povprečju 650 evrov neto, in to je tisto, kar jim pošta zagotavlja v zameno, da to storitev opravljajo.«

Na Pošti iščejo pogodbenike s pozivi in poizvedovanjem pri lokalnih skupnostih, ali poznajo koga, ki bi bil pripravljen prevzeti poštno dejavnost. Na morebitne interesente se obrnejo tudi neposredno:

»Letos smo na primer pristopili tako, da smo oblikovali pisno predstavitev, ponudbo, jo poslali pravnim subjektom po pošti in na nek način računali na njihove odzive in željo pridobiti dodatne informacije.«

V pogodbene pošte bodo letos preoblikovali še sedem svojih poslovalnic, in sicer v Šmarjah, Gračišču, Dekanih, Črnem Kalu, Solkanu, Dobravljah in na Mostu na Soči. Edina pogodbena pošta na Obali deluje v Marezigah.

Jasna Preskar