Sto oseminsedemdeset kilometrov dolga etapa bo 27. maja prečkala italijansko-slovensko mejo in se čez Učjo spustila do Žage, Kobarida, vzpela do Livka in končala na Stari Gori nad Čedadom. Foto: RCS Sport


Glede na lanske izkušnje v Brdih v Turizmu Dolina Soče pričakujejo okoli 50.000 obiskovalcev. Izziv bo pripraviti dovolj parkirišč ter poskrbeti za gostinsko in drugo ponudbo. Direktor zavoda Vilijam Kvalič: "Planiramo tri glavne centre, to so Žaga, kjer bodo kolesarji prvič prišli po prečkanju meje, drugi center bo Kobarid, kjer smo se dogovorili, da bo etapa zavila skozi Kobarid, torej po Gregorčičevi ulici, čez trg, okrog hotela nazaj na državno cesto. Eden bolj atraktivnih centrov bo pa tudi Livek. Povsod bodo veliki zasloni, da bodo obiskovalci lahko spremljali celotno etapo, ki se bo začela ob 12.00, okrog 15.00 pridejo v Slovenijo, cilj pa bo okoli 16.30 v Italiji. Glede okrasitve bomo skušali združiti tako podobo Gira kot doline Soče in Slovenije nasploh. Odzivi s strani šol, krajevnih skupnosti, gasilcev, kolesarskega kluba, pa tudi drugih organizacij in podjetij so izjemno dobri."

Še posebej živahno bo na vzponu od Idrskega prek Livka na Kolovrat, kjer v Kolesarskem klubu Soča dan po Giru, v soboto, pripravljajo vzpon, napoveduje Matevž Melinc: "Dirka bo štela za pokal Slovenije v vzponih in bo zanimiva popestritev tega kolesarskega vikenda. Dolžina dirke bo 11 kilometrov s skupno višinsko razliko 830 metrov, kar jo postavlja ob bok jurišu na Vršič, Kamnici, ki smo jo organizirali pred leti, in tem težjim vzponom v Sloveniji, zato lahko pričakujemo okoli 150 amaterskih kolesarjev."

Pri pripravah bo pomagala tudi organizacijska ekipa Soča Outdoor Festivala, dodaja Peter Dakskobler: "Potem pa smo predlagali predvsem za nedeljo bogat spremljevalni program - vodene ture tako za cestne kolesarje v Benečijo pa tudi gorsko kolesarjenje po novi trasi MTB maratona, ki se letos vrača na Soča Outdoor Festival, nismo pa pozabili niti na družinski kolesarski program."

Predvsem pa želijo dirko v Posočju izkoristiti za promocijo, saj jo prenašajo v kar 185 državah, vsako leto jo spremlja okoli 800 milijonov gledalcev.